دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.
دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.

تیم فوتبال دهکده خاطرات

نظرات 7 + ارسال نظر
binambanoo جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 http://s-m89.persianblog.ir/

خودت نیستی تو عکس؟؟

چرا هستم هر که پیدا کرد جایزه داره

محمد یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:18

سلام
من فکر می کنم از بین دو نفری که میگم شما یکیشون هستی!
1 ) ایستاده ها از چپ چهارمین نفر
2 ) نشسته ها از راست اولین نفر

بله آقا محمد نشسته از راست نفر اول جایزهات پیش من محفوظ

محمد رضا جهاندار پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:57 http://mrj-205.blogfa.com

با درود و عرض ادب خدمت همشری گرامی
عکس مورد نظر بسیار جالب و خاطر ه انگیز است و می خواستم ببینم اگر اسم نفرات دیگر را درست بگوئیم هم جایزه دارد یا نه مثل آقای رضا پرتوی در کنار شما نشستته است و یا کوروش هاشمی که از چپ نفر دوم استاده است

با تشکر
معراج

سلام بله خوب شناختید این است دهکده خاطرات

علیرضا پرتوی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:08

سلام ضرغام جان
این جمعه دلم تنگ شد گفتم توی اینترنت اسم داماش رو جستجو کنم، شانسی روی اسم دهکده خاطرات کلیک کردم وقتی به عکس تیم داماش رسیدم اشک تو چشمام جمع شد واقعاً زحمت کشیدی که خاطرات یک نسل رو به تصویر کشیدی. صفا و صمیمیت اون نسل مثال زدنی است و با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست. یادش بخیر امان ا.... با اون هیکل ترکه ای و لاغرش چه فورواردی بود. خدا رحمتش کنه. انشاءا... هرجا هستی موفق باشی و در کنار خانواده سلامت.
قربانت علیرضا

سلام علیرضای عزیز گاهی یک عکس گاهی یک جمله خروارها خاطره را از بایگانی ذهن بیرون می کشد و شیرین ترین آنها اشگ ها را جاری می سازند . کندوی ذهن تان همواره پر از خاطرات شیرین .( راستی مطلبتون اشگ منو هم در آورد ) برایتان بیداری همیشگی ذهن و استقامتی پایدار آرزومندم......

محمودمهدی پور یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:03 http://bandegy.mihanblog.com

سلام
خیلی عجیبه نوع نگاهتون با همه ی هم تیمی هاتون فرق داره!
یک نگاه ژرف و روان کاوانه و تنها کسی که ساعت تو دست داره شما هستید حالا چه پستی بازی می کردید؟

و فوتبال دهکده خاطرات ...... در دفاع کار میکردم

saeed پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30

نه اینتر نه میلان فقط داماش گیلان من که اهل اون منطقه زیبا نیستم ولی طرفدار داماش هستم این پست برام جذابیت خاصی داشت مالک داماش با ذهنیت همون روزها بعد ها تصمیم به تیمداری به صورت حرفه ای گرفت

شما لطف دارید تیم داماش آن زمانها هم طرفداران زیادی داشت بله این عکس خروارها خاطره را برای نسل ما زنده می کند و حالا داماش جهانی شده و خاطره های ماندنی به یادگار خواهد گذاشت

علی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52

این است پیشینه وقدمت تیم تاریخی داماش گیلان،
آقای مهرگانفرد ما اصالتا اهل روستای داماش نیستیم اما به گونه ای دیگر ، آن هم با تعصب فراوان و بی حد واندازه داماشی هستیم ،
یعنی طرفدار تیم فوتبال داماش گیلان که هویت وغرور فوتبال گیلان میباشد...
البته شنیده ایم شما نیز یکی از طرفداران متعصب و پرو پاقرص داماش هستید که اگر اینگونه نبود عجیب بود! به هرحال شما اصالتا و اورژینال داماشی هستید،مثل علیرضا جهانبخش بازیکن متعصب وخوش تکنیک داماش گیلان که عابدینی به او گفته بود تو اورژینال داماشی هستی!

دهکده خاطرات ما از آن تیم تاریخی خاطرات زیادی دارد واکنون نسل ما به یاد آن دوران با نوستالوژی خاص خودش به داماش گیلان عشق میورزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد