دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.
دهکده خاطرات (داماش)

دهکده خاطرات (داماش)

با گذشته خود دوست باشید تا زمان حال خود را خراب نکنید.

زمستان دهکده خاطرات

نظرات 4 + ارسال نظر
پروای گیلان پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59

درود
آقا ضرغام
این صحنه ها مستم می کند وقتی برف و بوران می نشست و آسمون صاف می شد من و آقا رضا جمشیدی می رفتیم داماش وتو راه نرسیده به داماش کنار درختان یک تپه بود. همیشه داشتم می رفتم یک پلاستیک بزرگ بر می داشتم تا به آن تپه رسیدم بنشینم تو پلاستیک و در میان برف ها سرسره بخورم و جیغ بزنم تا خسته شم ....یک حالی می داد که نگو ترمز هم که نبداشتم به جاده می رسیدم جاده یخ بسته بود با سرعت به سمت دیگر جاده می رفتم و اگر درخت های کنار جاده پایین دست نبود باسرعت به پایین می رفتم.....یادش بخیر وقتی نگاه می کنم میبینم شاید از خیلی از بچه های خود داماش و جیرنده هم بیشتر خاطره دارم ...یادش به خیر یک بار جلو کمیته امداد تو یخ افتادم و انقدر سر خوردم تا نانوایی امیر بابایی و بعد خودم خنده ام گرفت .

آنقدر باید بنویسم تا دوباره برگردی

گیلدا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:13

سلام
عکس های خیلی قشنگیه من تا حالا داماش نرفتم ولی به خاطر این عکس ها هم که شده حتما میرم تا این زیبایی ها رو چشمام از نزدیک لمسشون کنه!!
(گیلدا یعنی دختر گیلان زمین)

ممنون از شما گوشه ای از زیباییهای گیلان عزیزه حتما سر بزنید

محرابی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 http://jirande.mihanblog.com

عکس بسیار زیبایی بود.


ممنون زیباتر هم دارم به مرور میزارم

مونا جلال زاده یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:31

فکر کنم از این بیشترم برف میاد نه؟
اون موقع هم که نمی شه رفت اون جا و عکس گرفت
پس به همین عکس قانع ایم

سلام خیلی خوشحال شدم از زمستان پر برفش هم عکس دارم به موقع تقدیم می کنم نزدیک به ۱۰۰۰۰ عکس از منطقه گرفتم که به تدریج آنها را توی وبم میگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد